1. تمامی افراد و مجموعه ها و شرکتهایی که در حوزه‌های مرتبط با صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته (دامپزشکان، مراکز درمانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و...) فعالیت می نمایند، می‌توانند با ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات کسب و کار خود نسبت به ثبت آگهی در این سایت اقدام نمایند

  2. اعضاء نباید اطلاعات محرمانه و حساس خود را روی سایت قرار دهند در غیر اینصورت بانک اطلاعات فارم دیتا مسئولیت سوءاستفاده از این اطلاعات را برعهده نخواهد گرفت

  3. مسئولیت کلیه مطالب قرار داده شده بر روی سایت به عهده عضو قرار دهنده اطلاعات میباشد.

  4. اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه کشوری و اشخاص دیگر، همچنین مطالب غیر اخلاقی و غیر قانونی بر روی این سایت نیستند.

  5. بانک اطلاعات فارم دیتا می تواند در صورت تخلف اعضاء از قوانین سایت عضویت متخلف را اعم از شخص حقیقی یا حقوقی حذف نماید.

  6. کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرح های سایت متعلق به بانک اطلاعات فارم دیتا می باشد.

  7. اطلاعات کاربران در این سایت محفوظ بوده و این مجموعه تنها در موارد قانونی و تعیین شده مجاز خواهد بود اطلاعات را منتشر و یا به نهادهای دیگر ارائه نماید   .

  8. حفظ و نگهداری گذرواژه ورود به سامانه بر عهده کاربر بوده و مسؤولیت هرگونه پیش‌آمد بواسطه کوتاهی در این امر با کاربر خواهد بود. لذا خواهشمندیم از تعیین گذرواژه‌های ضعیف، قابل حدس و پیش‌بینی یا اعلام آن به دیگران خودداری نموده و در صورت احساس نیاز نسبت به تغییر گذرواژه اقدام نمایید   .

  9. ثبت‌نام با نام‌های غیر واقعی و یا با نام دیگران بدون هماهنگی و رضایت ایشان مجاز نبوده و در صورت اتفاق پیگرد قانونی خواهد داشت.